Bende 1 litre süt 1 su bardağı un 1 çay bardağı nişasta koyuyorum 1 su bardağı birde çeyreği toz şeker kapatınca vanilya bir kaşıkta tereyağ koy birde tepsin fırın tepsisi olsun kalın dökersen olmaz altına hindistancevizini bool dök kaldır buzdolabına iyice soğusun araya kremşantini koy sar afiyet şifa olsun ❣️