Serass benimde tam 1ay oldugu gün aşırı bir kanamam başladı 2.gününde yani duşa girdim iki kez bekledim her yer kan oldu geçmedi hastaneye kendimi zor attım Allah’tan yakındı hastanem benim doktorum yoktu başka doktor baktı ama oda anlam veremedi neden bu kadar kanıyosun normal değil bu şekilde gönderemem dedi serum taktılar kan değerlerime baktılar hemşirede dedi içinde kalan parçalardır inşallah kan degerlerim normal çıktı kanamam da durdu eve geldim sonra kendiliğinden durdu çok korktum bende aşırısı normal degil