suuperisii ben 2 ay aşılarıyla beraber aynı günde yaptırmıştım
suuperisii biz 3. Ayda yaptırdık birde 5. Ayda olacak haftaya🌿
Elfida-10 yanı hepsi birarada sıkıntı olmuyor değil mi
Elfida-10 bu rota aşısı özel aşımı ben yaptrmadim süreklide duyuyorum
suuperisii yok olmadı zaten rotanın yan etkisi yok diye biliyorum
Kuzey-41 evet canım özel aşı