Melike_elanur busrasahinn aynen çok ağladı sabaha kadar arabayla gezdirdik hastanelere götürdük çok agladi
Melike_elanur Dilber evet geldiğine göre tedaviye yanıt verdi diyorlar çok şükür 8 gün oldu . 14 güne tamamliycaz antibiyotik tedavisini dedi. Eeg çekildi bakalım sonuç bekliyoruz epilepsi falan varmı nöbet geçirdi mi diye bakacaklar inşallah bişey çıkmaz
Melike_elanur busrasahinn çok şükür geldiği günkü gibi değil . Rahatladı evet . Bugün sonuçlar çıkacak bakalim
Saremm OlgaArslan Melike_elanur 1 ay önce bizde yaşadık kızım 7 aylıkti yüksek ateş vardi ateşi 40 a kadar çıkıyordu sabah araştırma hastanesine götürdüm boğazı enfeksiyon kapmış diyip eve yolladılar ayni gece yine ateşi çıktı kusmada oldu ayni hastaneye yine götürdüm doktor hemen şüphelendi çünkü kızımın bıngıldagi sışiyordu. Acil Bey'in ultrasonu istediler kan tahlili istediler. Sonuçlar çıktı doktor başhekimi çağırdı menenjit dediler belinden sıvı alınsın dediler. Eşim geldi doktorlarla konuştuk sıvıyı kabul etmedim imza verip çıktık hastaneden özel hastaneye götürdüm orası direk menenjit dedi ama almadilar hastaneye ağır vaka diye başka hastaneye sevk etti. Mega Medipol üniversitesine gittik hemen yatış yapıldı menenjit uzmanları geldi antibiyotige başlandı sıvı aldirmadik 3 gün hastanede yattik menenjite benzemiyor dediler şimdi kızım çok şükür iyi. Böyle durumda doktor çok önemli. Bakteriyelmi?
Melike_elanur Saremm ne virüs ne bakteri bulamadılar ama belindeki sivida lökosit protein falan yüksek çıktı bakteriyeldir dediler . Belli bi kısmı bakabiliyoruz diyorlar orda bakteri de virüs de çıkmadı. En kötü olaninin tedavisini uyguluyorlar
Saremm Melike_elanur seni o kadar iyi anlıyorum ki. Rabb'im yardımcın olsun. Bende post acmistim hatta 😢
Melike_elanur busrasahinn kabaca bakmışlar bişey gözükmüyor dedi de yarın raporlancakmis ona göre söyleriz dediler canım. Çok şükür bakalım yarın olsun da daha net olur herşey. İşitme testi falan da yapılacak. Oyuncaklar alım dediler ışıklı. Takip ettiriyoruz işte nöroloji bakıyor öyle dedi
Saremm Melike_elanur evet en kötü olanı olanı bakteriyeldi. Doktorumuz bakteriyel olursa 21 gün yatmak zorunda dedi. Özel hastanede misiniz?
Cicianne [bilinmeyen] yanlış biliyorsunuz benim kızım 2.ayda karma aşının içinde menenjitte vardı onuda vuruldu 3.ayda menenjitin iki farklı bakteri grubu var onlarıda vuruldu özel aşı olarak geçiyor onlar doktorunuzun söylemiş olması gerekiyor özel aşıları.
Cicianne [bilinmeyen] “doktorum 9.ayda yapılıyor dedi” deyin o zaman “en küçük 9.ayda yapılıyor” deyip insanları yanlış yönlendirmeyin lütfen benim kızım 3.ayda vuruldu.
Nily Cicianne meraba rota aşısı ile birliktemi yaptırdınız? Herhangi bir yan etkisi oluyormu ateş v ishal vs? Sağlık ocağı yapıyormu? Bende 3. Ayda yaptırıcam galiba Allah göstermesin çok tehlikeli bir hastalık😪