Melike_elanur bizde menenjit olduk 42 günlükken hemde virüs çıkmıştı o belinden alınan sıvıdan 72 saat incelendi o sıvı 3 buçuk gün hastanede yattık antibiyotik tedavisi uygulandı içini ferah tut birşey olmaz Allah'ın izniyle bize hasar bırakmasını beklemiyoruz tam anlamıyla menenjit olmamış daha dediler erken farketmisim