Malûm virüs durumları temaslasmayalim diyoruz iki aylık bebekle ısrarla çağırıyorlar artik bıktım gelmeyiz deyince de eşime oğlum sen bari gel diyorlar o gittiktenn sonra bizim gitmememizin ne anlamı kalir 😐bebeğimiz küçük aşısı filan derken bir miktar da kredi çekerek eyi kötü bizi idare edecek bir araba aldik Kayinbabam durup durup bi akşam çıkın gelin diyor kaynnama o kadar da dedim eşim çalıştığı için risk grubunda görüşmeyelim belki bizden size geçecek diye tamam dedi ama sözde tamam hala çağırmaya devam ediyorlar köyde yasiyorlar işleri başlıyor yeni yeni bugünde is için aramış kayinbabam eşimi tüh işte olmasaydın seninle is yapacaktık diye köyde virüs yok ama yaşadığımız ilçede var ve gelip giderken çok dikkat ettiklerini düşünmüyorum çünkü Bi sey olmaz bize gelmez kafasindalar.Artik her telefon çaldığında yine gelin diyecekler diye ödüm kopuyor eşim yapı gereği ailesine bi sey diyemiyor öyle yetistrmsler virüs ilk çıktığı zamanlar gelmeyin dememize rağmen bize gelmişlerdi kaynnama temaslasmayalim dedim beni öpmedi eşime gel oğlum seni bari öpeyim dedi ve onu öptü inatla yapar gibi.