Kızım dün gece 12den beri kusuyor şu saatte kadar 10defa kusmustur.Emziriyorum kusuyor şurup,su, veriyorum yine kusuyor.safra gelene kadar kusuyor.sabah acile götürdük kaka birikmiş dedi kremle poposundan enjekte edip bir miktar yapmasını sağladık bir damla idrar yok.idrar veremedik eve geldik.ne olduğunu da tam çözemedik.kusmalar devam ediyor.basina gelen var mı ?kabızlık kusma yapar mı?