NiDaAli_o ben değilde dilinden düşürmüyor du ev halkı kayınvalidem filan dün en son eşimin babaannesi yanında demeyin sakın bebeğin demişte kayınbabam bana söylüyor deme kızım diye ben demiyorum zaten dedim kaynanam durup durup sapsarı sapsarı diyordu çok iyi kaynanam ama bebek doğdu doğalı ona karlı aşırı sevgisinden sürekli bana bişeler diyor ya da ben lohusalıktan öyle algılıyorum