Bebeğim 3 buçuk aylık 2 haftadır kaka yapmıyor yağ falan sürüyorum ama yok gazını çıkartıyor çokta kötü kokuyor anlamadim daha öncede 10 gün kadar yapmadı daha sonra yapmıştı buda öyle olur diye düşündüm ama yok birazdan doktora gidicez bakalım ne diyecek