Premses- Anneler kızıma mama başladık ilk defa kullaniyorum 6 ayligiz ama içinde demir kokusu yoğun sanki bnim bile migdem bulandı kizimda icmedi .normal mı bu koku acaba nasıl giderebilirim bu kokuyu ya içmiyor 😟😟
eymenim1405 Premses- bebeğim 2 gün sonra 1 yaşına girecek doğduğundan beri bebelac gold kullanıyorum hicbir koku ve sorun yaşamadım bebeğim severek içiyor
Dnzdnz Bende 2 kullanıyorum ama hiç fark etmedim bebeğimde 1 demin 2 ye geçince yadırgamadı devam etti içmeye 😶 tarihine bakmışsınızdır mutlaka tarihi mi geçti desem 🙁
Premses- Dnzdnz baktım canım bakmazmiyim yok almadı ilk defa mama alıyor ondan mı yadirgadi acaba muhallebisine kattim bende almayinca