Merhaba. Oğlum 5 ay 18 günlük bugun rutin muayenesine gittik steteskopla kalp dinlerken üfürme denilen sesler duydu doktor bebeklerde 3 4 yaşa kadar sık rastlanan bir durum dedi gerekli görürsem kardiyoloji doktoruna yönlendiririm dedi panik yapmayın da dedi ancak ben kafama taktım başına böyle bir durum gelen varmı acaba