Araf52 Kızlar merhaba hepiniz doğum yapmış annelersiniz ben bugün doktora gttm 7+3 hamileyim bebek gelişmiş ama kalp atışı duyulmuyor alalım dediler böyle birşey başına gelen varmı yada sonradan duyulurmu bilgisi olan yazsın lütfen😔
Deletedmom201 Araf52 benim de 7. Hafta da duyulmamıştı ama alalım demediler.başka bir problem olabilir mi ? Bir hafta daha bekledim neredeyse 9. Haftada duydum kalp atışlarını.
HaticeeAli Araf52 sakın sımdı aldırma suren varsa bekle cevremde bu sorunu yasayıp daha sonra kalp atısı duyulan cok bebek var hatta bırıne suni sancı verdıler cocyk gelısmemıs engellı dıye ıgneyle oldurup dogurttular bebek saglıklı cıktı bu bıle olabılıyo doktorunla gorus beklemek ıcın zamanın varsa boraz bkle ama herseyede hazırlıklı ol uzme kendını veren allah alan allah
Araf52 Deletedmom201 başka problem var demediler canım gelişmiş dediler şimdiye kadar iki doktor baktı kalp atışı yok dedi
1prensAnnesii Araf52 benim bebegimin kalp atışı 8 hafta biterken duyuldu geç döllenme dedi doktorum şuan 2,5 aylık bence hemen kalbim etme başka doktorlara da gorun
zeynepalp Şimdi şöyle bir durum var, mesela 1 hafta önce falan kalp atışı vardı da bu hafta yok mu ? Yoksa daha hiç duymadınız mı ?
Defneyelin Araf52 8 de duyulmuştu benim hemen alalım neden anlamıyorum. Bir hafta daha bekleyin bence
Araf52 Defneyelin beklicem canım yazılanları görünce umut oldu dün akşamda rüyamda bi bebek gördüm öldü ilk sonra canlandı şimdi diyorum işaretmi acaba
Depresif_polyanna Benim de önce duyulmamıştı, bir hafta sonra duyulmazsa alırız dediler ama duyuldu çok şükür. Eğer sizi etkileyecek bir sağlık sorunu oluşmazsa mutlaka 9.haftaya kadar bekleyin. İnşallah duyarsınız ❤️
Ballii Araf52 Bekle canım benim bebeğime de aynısını dediler 9+5 de kalp atışı duyduk. Kendi doktorum kongredeydi 8.haftamda kanamam vardı kürtaj kararı almışti baska doktor allahtan kendi doktorum arayip olaya mudahale etti. Biraz daha bekle canım.
zeytinlikek Araf52 bi arkadaşım da duyulmuyor demişlerdi başka doktora gittiler o da duyamadı alındı maalesef
Annekeki Benim maalesef ilk gebeligim 10.haftaya kadardi sanirim bekledik kalp atisi olmadi bir turlu doktorum canlanmayacak bosa bekliyoruz simdiye kadar coktan kalp atisi olmaliydi dedi ve kurtaj oldum. Ancak benim kan degerlerim de dengesiz ilerliyodu
Annekeki Araf52 canım benim tuhaflik vardi iste kiminin gec duyuluyo hemen kotuyu dusunme. Vajinal de bakıt erken duyulur. Olmazsa da uzulme sakin bak simdi kizim kucagimda cok sukur🙏🏻☺️