Bebeğim 24. Gününde bugün. İlk doğduğunda geç kordon olmasını istemiştim ama ağlamadan dogdu, zor bi doğum yaşadık bu yüzden direkt ten tene temasimiz ne yazık ki olmadı. Daha sonrasında da hastaneden daha taburcu olmadan 2 Günlükken sarılıktan dolayı kuvoze koyuldu. Tek basına ciplak şekilde elleri sürekli titreyerek bir gece boyunca orda kaldı. O geceden kalma bir durum mu bilmiyorum ama şu anda asla ellerini kundağının içine aldırmıyor zorla aldığımda çok ağlıyor, aynı zamanda da ellerinin ani hareketinden dolayı reflekslerinden korkup uykusundan ağlayarak uyanıyor uyku saatlerimiz çok düştü. İki arada kaldım ne yapacağımı bilemedim. Böyle bi durum yaşayan var mı yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım ben ya.