uykusuz_anne Kızlar sezaryen olalı 4 ay oluyor ve göbeğim çok rahatsız etmeye başladı 😔 bildiğin jöle kıvamında 😁🤦🏻♀️ bu üçünü çok duydum siz hangisini önerirsiniz? Kullanıpta memnun kalan var mı? Birde termal taytlar varmış onlar nasıl?
Mavikelebek3 uykusuz_anne ay benimde öyle ya 3 ay oldu doğum yapalı sanki kilo değilde böyle salmış kendini içeri doğru tutunca duruyo gibi burdan korse aldım onunda içine giremedim olmadı dikişlerim acıdı değiştirmeye gidemedim kapandı zaten napmak laızm acaba bilgisi olanlar yazsa da yapsak
Yusufyigit-1 uykusuz_anne ben termal tayt kullanıyorum yaklaşık 1.5 ay felan oldu gayet memnunum çok güzel terletiyor hareket ettiğin sürece. Markası yamuna.. korse icin ben başka markanın su kelepçeli korsesini kullandım ismini bilmiyorum o da felan değildi ama ben basen bölgemde sorunlu olduğum icin tayt daha çok işime yariyor. Göbeğini eritmek icin de mekik onerbilirim canim birde karbonhidrat dan mutlaka uzak durmalisin
Feden1985 uykusuz_anne bende 8ay oldu sezeryan olali cevremdekiler hep yamuna kyllanip inceldi 5gundur deniyorum icine giremiyorum cok zor oluyo ama 8 saat takiyorum mecbur
Omursmom Bende post açmıştım yamuna korse almıştım geçenlerde askılı premium olan m beden istedim olmadı yani ben 60 kiloyum boyum 1.70 sonra l istedim oda büyük oldu ve Askı kısmı acıttı iade ettim trendyoldan uygun marka olmayan bişey bakacağım
Bal8annesi O korseleri doğumdan sonra hemen takmalısınız ben faydasını gördüm doğum yaptım 3. Günü taktım hemen arkadaşlar inşallah sizde istediğiniz bedene ulaşırsınız ❤🤗
Kizimmmmm Bal8annesi dogumdsny hemen sonra nasil taktınız? Sürekli emzirirken korse çok zor oluyo sadece 2 gün dayanabildim. 33 gün oldu doğum yapalı.
Bal8annesi Kizimmmmm ben belden aşağısı olan korseler var onlarlardan kullandim doğumdan hemen sonra çünkü baya toparladı 250 ye almıştım markasını unuttum