Merhaba anneler kızım 7 aylık. 3 hafta önce egzama çıktı göğüs bölgesinde boyun altında ve kol içlerinde. Bi süre bekledim geçmeyince müdahale edelim dedi doktorum ve bana hipokort verdi bulabilirsem coresatin pembe de önerdi. Ancak coresatini kullandıktan sonra kızımın egzaması daha da arttı kıpkırmızı oldu ya da başka bi şey etkiledi bilemiyorum coresatini kestik üç gün sabah akşam hipokort sürdüm ve mustelanin atopik ciltlere özel olan nemlendirici ile günde iki kez nemlendirdim. İli günde bir boş ılık su ile yıkadım. Üçüncü günün sonunda cildi pamuk gibi olmuştu çok sevindim. Bu sabah tekrar boyun altından kızardığını gözlemledim ve bi baktım aynı yerlerde yine oluşmaya başlamış. Hemen doktorumu aradım ılık duş hafif hipokort ve nemlendirici dedi yaptım. Besin alerjisinde şüphe duyduğumu söyledim ancak döküntü dışında hiç belirtisi yok kızımın. Dün akşam tavuk suyuna çorba yedim, iki gündür de bir tane çikolatalı gofret yedim. Kızım şu ana kadar yoğurt ki hemen kestik egzama görülünce havuç kabak patates elma muz ve armut yedi. Pirinç unlu meyveli muhallebi yedi. Ek gıdaya başladık başlayalı verdiklerim bunlar. Çok endişe etmeyeyim basit bir şey belki de ama düşünmeden de edemiyorum niçin tekrarlıyor? Hipokort u da devamlı sürmek istemiyorum alıp alerji doktoruna götürmeli miyim onu da bilmiyorum. Bu süreci yaşayan varsa önerilerinizi bekliyorum kaygı düzeyim artıyor çünkü ☹️