Gokbayes52 Arkadaslar 17 aylık bebeğim var, sebamedkullanıyorum ama saçları çok sert yapıyor oğlumun. Tavsıyenız varmı soyle yumusacık yapan
shyu Gokbayes52 baby me nin şampuanını kullanıyorum ebebeğin kendi markası memnunum. İçeriği de temiz muhendisinoglunun yıldızlar listesinde zaten
VERA19 Gokbayes52 Bübchen kullanıyorum doğduğundan beri,hem yumuşacık oluyor saçları Hemde papatya kokulu🌼
YDE Gokbayes52 ben minoris kullanıyorum. Daha önce de siveno kullandım. Harika ikiside👍🏻 Hemde temiz içerik. Bunun dışında kullanmadığım ama temiz içeriğe sahip Hipp, mustela var onlaroda deneyebilirsiniz