Kızlar hayırlı ramazanlar. Bebegim süt ürünleri ve yumurta alerjisi var sık kaka yapıyordu faka 4 buçuk aylıkken demir ilacını başladık ve kaka yapamaz oldu. Kayısı zeytinyağı deniyorum ama fayda etmiyor. Kaleidon probiyotik kullanıyoruz ama oda etki etmedi lütfen kullanıp memnun kaldığınız probiyotik önerisi var mı birde üstüne diş sancıları eklendi cok huysuzlasti. Bebegim 5 buçuk aylık demir ilacinida kestik bu arada .