Merhaba güzel anneler 😊 benim bebeğim 11 aylık ve hala emziriyorum. Ama doğumdan sonra ben çok kilo aldım 🥺 ve şu an diyet yapmak ve diyetimi zayıflama çayları, kürleri vs ile desteklemek istiyorum. Emziren anneler neler kullanabilir acaba bu süreçte? Tecrübesi, bilgisi olan var mı?