Merhaba anneler. Kuzum 6 aylık. 6 aydır gündüzleri kendi kendine uyuyan bebeğim geceleri maalesef uyumuyor. Emzir, kucağında gezdir, ayağında salla, kucağında salla, kendi kendine uyumasını bekle derken 11 de başlayan uyku maceramız bazen 3 e kadar sürüyor. Bu kısım belki herkesin yaşadığı ya da yaşayabileceği bir durum ama ben bazen bu duruma çok sinirleniyorum. Muhtemelen kendi uykusuzluğumun da verdiği bir durum ama bu normal mi? Dün gece mesela dişlerimi nasıl sıktıysam diş etlerim kanayınca fark ettim. Bebekleriniz uyumayınca sizde de böyle sinir durumları oluyor mu? Böyle olunca ben kendimi çok suçluyorum benim gibi olan var mı merak ettim