sevgi91 canım yenidoğan bebeği sık sık emzirmelisin. Her istediginde saat beklemeden. Ben her emzolirmede iki memeyi de emzirirdim ve her memeyi mutlaka yarimsar saat emzirirdim. Yani yaklaşık 1 saat sürüyordu bir emzirme. Cenesi yorulup 3 5 dakikaya bir uyur sen elinle çenesinin altına dokunarak emmesi icin uyarabilirsin. Bu sekilde 2 saat arayla emzirirdim. Bazen 1.5 saat arayla. Benimki prematüre ve sarılıktı o yuzden uyanmazdı ben bu sekilde yaptım. Seninki uyanıyorsa ve emmek istiyorsa saat bekleme. Bi sure sonra duzene girer.