Zynpacar
Vallahı senın yıne ıyımıs bızım uc dort saat suruyor
Ayazinannesi
[bilinmeyen] yeni dogan bebegi en fazla 20 dakika emzirebilirsin fazlasi bebegin hava yuttugu icin gaz sebebi olabilir
Mry
[bilinmeyen] başlarda 2 saat de oluyor gün boyu meme dışarda dolaştığın da.ilk ayı atlattıktan sonra yavaş yavaş değişiyor.
Ftmsnny
[bilinmeyen] bizde öyleydik 2 memede bir saat kalıyorduk. Şimdi 40 günlüğüz yarım saate düştük
Mel-sin
[bilinmeyen] 8 günlüğüm bizde de aynı sıkıntı var maalesef. Ama ilk ay bittikten sonra duzeliyomus
YagmurBegum
[bilinmeyen] bende memeden ayıramıyordum ilk zamanlar 30-40 dk yı buluyordu. Sağlık ocagından hemşiye şey demişti serçe parmagını ağzının kenarından içeri sok o arada bırakmıs oluyor memeni yavasca çek dedı. Şimdi bir aylığız öyle yapıyorum O söylediğinden beri işe yarıyor
eymeninannesibusra
[bilinmeyen] biz 2ay bitene kadar oyleydik memede olmadığı saat 1saati zor oluyodu gerikalan akşama kadar memedeydi
YagmurBegum
[bilinmeyen] ben gayet dikkatli yapıyorum. Ve sadece agzını acabileceğim kadar sokuyorum öyle hunharca yapmıyorum. Artık alıştı sanırım o sekilde memeden ayırdığıma parmagımı hısseder hissetmez daha sıkı emiyor. Dişleri olsa mahvolurum zaten yara hep 😀
Mel-sin
[bilinmeyen] Aynen. Gece dinlenemiyirum gündüz dinlenemiyorum o iyi olsun da ben dayanirm diyorum ama uyku olmadan da çok zor oluyo
Miniktavsan
[bilinmeyen] canım ilk ay öyle malesef saatlerce emerler aç olduğundan değil seni istiyo güvende hissediyor belki gazı var belki uykusu var ne olursa emmek ister cünkü sadece onu biliyor sabretmek lazım gercekten 40ı cıkınca düzene gidiyor inan buna. Bizimki 4 aylık oldu etraftaki hersey ilgisini çekiyor 5dk tutabiliyorum memede 🤭 sev sarıl sabret.. 🙏🏻
Deletedmom0031
[bilinmeyen] normal bence güvende hissederler memede çünkü. Benimki 2 aylık olacak bazen 45 dk emiyo bu bi kaç gündür bide sık sık emmek istiyo bakıyorum karnıda şiş davul gibi olmuş emzirmek istemeyince kıyameti koparıyo 😂