Edaseker inanin her seyi denedim ben. Medela’ya para akitmaniza gerek yok. Eger sutunuzu artirabiliyorsaniz bunu deneyin. Ben de Isvicre’deyim. Ayni sorunlari yasadim ve sonuc olarak pompa ile sagarak artirmayi ve cikan sutu vermeyi denedim. Saat basi sagim yaptim vs. 6 ay itibariyla sutum bitti, biberon da istemedi hic ve mama da icmedi. Demem o ki, medela vs inanin her markayi denedim, caninizi sikmayin pozitif dusunun ve akisina birakin. Sutunuz varsa emmeye devam edecektir. Emzirme destek sistemi yazin google oradan bakin. Ayni mantik bu sistemi dneyin bir de