Baloglum93 benm oğlumda 3aylıkken başladı bende hafif hafif destek oldum
kucakta dimdik değilde eğimli eğimli tuttum ettim..
kardeşimin oğlu da aynı şekildeydi hatta yenidoğan zamanları yüzüstü dönüyordu kalıyordu öyle doktor da inanmıyordu dönemez bu bebek daha diye ama dönüyordu yani