Humi gece sabaha kadar ağladım derler ya öyle oldum bu haber gecenin 10unda verilmezdi biraz duusnceli olunmalı bence ebe gece 10da verdi haberi ..baska bir ebe arkadaşa sordum tsh yuksek çıkmış dedi o yüzden tekrarlanacak ama yanılma payida var dedi .insallah öyledir allahım düşmanımın bile evladını korusun insani evladıyla sınamasın