Berrakdeniz Bizim çok yeni 30 nisan 12 gunluguz alışmaya çalışıyoruz dünyaya.gogus ucu yaralarım çok fazlaydı şükürler olsun tavsiye üzerine bir krem aldım geçti 2 gündür ağlamadan emziriyorum bebegimi
Humi Berrakdeniz merhaba hayirli olsun benim bebegm 22 gunluk 21 gundur aglayarak emziriyorum ne kullandiniu krem olarak?
IrmakAliKerim Berrakdeniz Ben toparlandım 12 gün oldu sezeryan olalı oğlum hala küvözde 😢 ne kadar iyi olunursa işte canım
BusbusveHashas Berrakdeniz 18 Nisan da doğduk biz de ❤️ 10 ay happy momda takıldık şimdi buradayız ❤️
cerennaslann T-24 🤪Kızım 1 nisan doğdu.Yürüyoruz yaşına girdiğinde yürüyorduk🥳Siz peki neler yapıyorsunuz bebişle
T-24 cerennaslann erkek 😇21 nisan doğumlu gelişim geriliği var 😔ondan dolayı daha yürüme yok konuşma yok emekleme yok 😔kısmet
Berrakdeniz Bizde yeni dünyaya ayak uydurmaya çalışıyoruz pipisi kapaliymis sünnet olması lazimmis nasıl olucak bilmiyorum
NurCel IrmakAliKerim benim oğlumda 17 gün kaldı, yanıma geleli de 1 hafta sakın üzülme canını sıkma her şey çok güzel olacak bu günler geçiyor. Rabbim şifa versin❤️