NANANA 4 gun önce evimdeki patlmadan cok citti yaniklar aldım saclarım tamamen yandı bugun esim sacimi dipten kel yapıcak bu sureci yasayan oldumu dahada psikolojik cokus olur diye korkuyorum bunu yasayanlar lutfen yazssin
Deletedmom190 NANANA Kendinizi 0 a vurulmus gormek istmezseniz peruk deneyinn derim. Halamda bir süre perukla gezmisti. 👌
Eminegokhan NANANA aaa geçmiş olsun canm ay yok ben hep sıfıra vuuyodum deri hava alyo iyi oluyo aslında bu aralar bendr düşünüyorum sıfıra vurmayı
Deletedmom54 NANANA ben üniversitedeyken iddia uğruna yapmıştım.hemen 2 numara oldu zaten gayet memnundum.eğer rahatsız olursanız şapka takarsınız artık havalar güzel 🌸 ama her halinizle güzel olursunuz üzülmeyin 🌸💓
aysenurkerem NANANA postunu biraz önce okudum, çok geçmiş olsun ❣️ Şöyle düşün çok şükür hayatta ve yanıklarına rağmen iyisin. Bugünler de geçici , saçların yeniden çıktığında daha da iyi olacaksın. Bir arkadaş peruk önermiş bence Peruk iyi fikir 💓
NANANA aysenurkerem burada avmler kapaıi peruk iki gundur ariyorum bulamadım hastanede oldugum icknde bisey yapamıyom
SeverusSnape NANANA çok geçmiş olsun, her halinizle güzelsinizdir eminim. Allah başka hastalıktan dolayı saçlarınızı kaybetmeyi göstermesin. Kısa zamanda uzar zaten, her halinizle barışık olun 🙏🏻❤️
deletedmom763 NANANA cok cok cok cok geçmiş olsun… ben kadınlara kısacık saç cok yakıştırıyorum canım eminim sana da yakışacaktır .. ayrıca hemen bi kaç haftaya uzayacağım düşünüyorum
Eminegokhan NANANA olmadı canm kadınlar her haliyle güzeldir çünkü şöyle düşün kökü sende yine uzayacak sadece 2 3 ay sabretmelisin devamı geliyor nasılsa
Ilkgozbebegim06 NANANA profilden gördüğüm kadarıyla çok güzelsiniz saçlarınız daha da güzel olur eminim❤çok geçmiş olsun
Solocann12345 NANANA Rabbim yardımcınız olsun evinizde bol bol dua okuyun yada bir hocaya danışın Rabbim sizi ailenizi korusun birdaha yaşatmasın🌸Sorunuza gelirsek saçın pekte önemi olmuyor konu sağlık olunca bir kerede vazgeçsek bişey olmaz bence alırsanız bu süreçte inzivaya çekilin toparlanana kadar saçınız da uzar yaralarınız da iyileşir psikolojiniz de yerine gelir hem ne güzel saçınız sağlıklı uzar keşke bende yapsam doğal saçım gelse ben olsam vazgeçerdim canım sıkma canını Allah yardımcın olsun🙏🏻💙
Meleksavskn NANANA mutlu ol da varsın saçları olmasın be abla benim şerefsiz kocam her gün saçımı yola yola koparıyor bende bi nevi kel kaldım gibi birşey.. huzurun varsa mutluysan saçın bahane olsun varsın kel kal hiç sıkıntı değil sen annesin her şekil zaten güzelsin🙂
Solocann12345 Meleksavskn Ama sende annesin herşeyden önce kadınsın Onuda geçtim insansın 😣 neden böyle bişeye izin veriyosun canım çaresiz olmanı anlarım ama nereye kadar çok çok üzüldüm ve bunları yaşamak zorunda değilsiniz ya bir gün elinde kalırsan offfff çok üzüldüm Ya Allahım sana yardım etsin 🙏🏻
Sakura-chan NANANA canım üzülme birşey olmaz kökü sende sıfıra vurunca çok sağlıkla uzar . Bir süre bandana takarsın olur biter.
Esdoel NANANA çok geçmiş olsun canım inan hiç üzülme benim ciddi derece de dokulmem ve önlerinde açılma vardı eşim kendi dedi gel sıfıra vuralim jiletle diye bende tamam dedim Eylül’de 2 sene olacak beline kadar geliyor saçlarım ve kaç defa da kısalttım hemen uzar Hindistan cevizi yağı sur ve gurlestirir ben kapalı olduğum için evde de tülbent taktım eşim çok kızdı niye takıyorsun diye ama rahat edemedim onun yanında
Deletedmom54 Hunilianne haha 😂 ya öle bi iddia değil.cafede oturuyorduk önümüzden kısa saçlı bi kız geçti.yanımdaki erkek bir arkadaş (onunda saçları uzundu) cesarete bak dedi kız için.bende ne varki bende yaparım dedim.tamam hadi madem cesaretin var sen yaparsan bende yapıcam dedi 😂 gittik erkek berberinin boşalmasını bekledik girdim kazıttım 😂 hatta uzun bi süre 3 numara saçı aynı erkek berberinde düzelttirdim 🤔🙈 arkadaşı sorcak olursan cesaret edemedi 🤔🤦🏻♀️
Ecemtt NANANA çok geçmiş olsun size bişey olmasın saç bu kökü sizde uzar yine hiç canınızı bunun için sıkmayın eminim cok guzel olucaksınızdır 🥰🌹
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi NANANA Sağlığından önemli mi yaveum kes gitsin daha güzel çıkar kafa derisi düzelir saçlarınd aha sağlıklı uzar. İyilestikten sonra yaraların diplere haftada iki kere sinemaki kürü yaparsın hızla uzar. 💕