Prensesss_annesiii Kizlar dudagimin kenarinda ucuk cikmis ve yarilmis cok fena agriyor ne kullansam gecer hastaneyede gitmek.istemiyorum virusden dolayi cok aciyor ve yemek dahi yiyemiyorum acip.kapatamiyorum cunku bilgisi olan varmi nasil gecrr
Deletedmom148 Prensesss_annesiii aynısı başıma geldi once uçuk oldu sonra yarıldı kanadı ara ara.10gün geçmedi hiçbişeyde sürmedim.dokunma dokunursan hiç geçmez🌸
Deletedmom302 Prensesss_annesiii kesinlikle zovirax krem tavsiye ederim, bir günde kurutur ikinci güne gecirir, eczaneden alabilirsiniz küçük tüp şeklinde, 18 lira gibi bir fiyatı var yazdirmadan, yazdirirsaniz daha uyguna alırsınız.