Sevk Merhabalar sevgili anneler.benim de 4 günlük bebeğim var. Fakat 2 günden beri kakası yeşil ve cıvık gibi…
Rayaas Sevk Bizimde oyleydi canim . Emzirdikce düzeliyor:) o zamanlar bende endişelendim doktor çok normal demişti:)
sapling Sevk ilerleyen günlerde kaka rengi sarı olmalı dikkat edin. Yeşil devam ederse ya sen ya bebiş üşütüyor anlamına gelir canım