kubraF Kızlar 4 ay 25 günlük kızım var. Bi tane dişi patladı. Yanındakide patlıyor ve damakları bembeyaz oldu. Dün resmen faciaydı hiç durmadı sürekli ağladı ama normal ağlama da değil çok bağıra bağıra. Belli yani çok ağrısı var. Ve iftarı zor yaptık eşimle uyutamadım resmen uyumadı. En son battaniye de uyuttuk sallayarak. Bi iki saat uyudu gece uykusuna geçti. Kızımın gece uykuları çok güzeldi ta ki atağa kadar. Ataktan sonra gece uykuları kalmadı e bi de diş te varmış atağın içinde. Sonra uyandı kızım ve 20 dk da bir bağıra bağıra ağlayarak uyandı sürekli. Susturamadık sahura kadar battaniyede salladık sürekli eşimle. Uyuyo 20 dk sonra uyanıyo ağlayarak ve hamak salıncagında falanda susmuyo sadece battaniye. Atak zamanında bile böyle bi gece yaşamadım bu gece ilk defa kızım bu kadar ağladı susturamadım uyutamadım. Sahura kadar salladık ama yok yine aynı en son çare calpol verdim bi çay kaşığı. Ama o da fayda etmedi yani size sorum eğer diş ağrısı olsa calpol fayda etmez miydi acaba başka bişey mi var ? Tetagil diş tozu siparişi verdim inşallah faydasını görürüm. Kızlar bana tavsiye verin bu dönemi nasıl kolay atlatırım 1 aydır doğru dürüst uyuduğum yok bugün sabaha karşı artık halüsinasyon gördüm sanki bi kaç defa. Resmen bina ayağa kalktı gece boyunca öyle ağladı. Diş böyle yapar mı yani tavsiye istiyorum 🙄 bu dönemi çok zor geçireceğiz galiba 😣
Rukiyemiran kubraF 7 karanfil ez üstüne iki yemek kaşığı zeytin yağı koy bir gün dolapta beklesin krem gibi oluyor zaten onu günde iki defa sür iyi geliyor canım biz 4 ay 11 günlüğüz bizim ilk arka dış patladı doktorda şaşırdı şimdi diğer yan dışı patlamak üzere on dislerde beyazlamis yeşil soğan veriyorum gündüz eline rahatlıyor bide bu dedigimi sür
Ummuscetinkaya kubraF ah ah iki gecedir bizde de durumlar iyi değil. Meme ağzından çıkıp yerine koyduğum an başlıyor. Yanıma alıyorum artık bu seferde sürekli sağa sola dönüyor bağırıyor kulaklarını çekip ellerini ağzından çıkartmıyor. Emmek istiyor sürekli ama ısırıyor böyle çekiştiriyor baya baya. İki gündür sabah ezanında kalkmaya çalıştı sonradan uyuduk allahtan 2 saat kesintisiz. Daha beter geceler yaşadım sanırım bu daha başlangıcı dişin
Deletedmom302 kubraF biz 5 aydır öyleyiz, tipki sizin gibi 4. Ayda dış atağında uykumuz bozuldu ve sallanmaya alıştı, alıştığı içinde her yarım saatte bir kesin mizirdaniz ve uyanır başında nöbetleşe sallayarak uyuturuz babasiyla geceleri.
Haribo42 kubraF hic bisey yapamadim agri kezici verdimm ve hep onu sakinlestirmeye calistikk surekli:(
RasayiAA kubraF sakinldmedi sabaha kadar uğraştık. Yeşil soğan verdik onu çiğnedi öyle yattı iki saat felan. Bugün de bi hal çaresine bakacaz artık 7 aylık oğlum kaç aydır çekiyorz ilk defa bukadar oldu çıkmadı gitti ya
kubraF RasayiAA bizimkinin çıktı ama yine de böyle oldu. Ve iki saat yatsa ona da şükür dicem 20 dk nedir ya
RasayiAA kubraF Allah yardımcımz olsn onlarında bizim de. İki taraflıda zor valla. 😁 gece uyutmadı şimdi kedisi uyuyor.
Annem123 Ya gerçektenmi bizde 3.24 günlüğüz uykuları bozduldu diş etleri beyazlası ağzından elini çekmiyo hep hırçın acaba bizimde çıkarmı dediğiniz gibi bizede zehir ediyo iftarı sahuru artık iki gündür uykusuzluktan sahura uyanamamışız🥺
Gizemka 20dk da bi uyanmasa da aynı durumu yaşadık bağıra bağıra ağlıyodu ağlamaktan cok bağırıyodu 3aydır diş çıkarmadığı bi gün yok soguk mendille masaj yapabilirsiniz kontrollu eline soğuk pırasa havuç verebilirsiniz uyumadan önce . Birde calpol ü geç vermiş olabilirsiniz bizde öyle olmazmıyız basımız agrıyıp hemen ılac ıcınce gecer ama gec kalırsak fayda etmez . Eee bide tabi uykusu bölünüyo diye uyumak isteyip uyuyamadığı ıcınde ağlıyor bol bol emzirin anne sütünün ağrı kesici özelliği var . Dişin patlatıcagını anladıgınız o damagı yarana kadar acıyodur. Yatmadan calpol verip öle deneyin. İnsallah işe yarar. Biz battaniyede sallıyoduk. Ve yanımızda uyuyodu bu surecte
Rukiyemiran kubraF inşallah geçer hayırlısıyla çıkarsınlar dislerinide rahatlasak allah yardimcin olsun