Ikranurum20 Yenidoğanken sürekli emmek istiyorlar evet bu da reflüyü tetikleyip kusmalara sebep oluyor. Emziğe alışırsa ikiniz de rahat edersiniz. Bizimki alışmadı:) doktor sadece 20 dakika emzir derdi kusmalari icin ama tabi ne mümkün. Bütün gün memeye yapışık gezerdik üstüne de bir sürü kusardi en sonunda kabullendim bu böyle diye. Ben emzirdim o kustu 🤪🤪 4. Ayda normalleştik 🙃🙃