58vildan İlk başlarda istedi geceleri ben sakinleştirdim. Bi şekilde geri uyuttum. Ama benim kızım çok düşkündü. Maşallah çabuk unuttu. İlk 2 gün çok az krizi tuttu. 4. Günden sonra çok çok az sormya başladı. Geceleri uyanıyor hala tabi eskiye göre çok çok iyi. Sadece 1 kere uyanmaya başlamıştı bir süre öyle gitti. Akşam 10 da uyuyup sabah 7 de kalkıyordu. Nazar mı değdirdim çocuğa naptım. Tamamen uyanana kadar 4 kere uyanıyor. 🤷♀️