Kayrau 3,5 aylik oglum emdikten bi sure sonra peynir kivamli balgamli kesik süt cikariyor bu normal mi balgamli olmasinin sebebi nedir acaba
Elzaderen Kayrau merhaba bende kızımda çok yaşadım , reflüden die düşündüm hep, şuan 4 ay btti yok denecek kadar aZ emdikten sonra hemen kaldrma gaz çıkarmak için bi 15 dkka beklet bz öle yaptık son zamanlarda