Aklinizda olsun!!!!!!
Kızlar geçenlerde dolgulu dişimin arkası kırıldı, bir süre sonra sanırım abse yaptı ve dayanılmaz bir ağrı ile boğuşmaya başladım. Virüs var doktora da gidemiyorum. Diş doktoru bir arkadaşımla yazıştık. Tedavi için antibiyotik kullanmam gerektiğini fakat bebeğe sütle geçebileceğini söyledi. Bu durumda ya 5 gün bebeğimi emzirmemem gerekiyordu ya da antibiyotik alırken bebeğimi takip edip etkilenip etkilenmeyeceğini tespit etmem gerekiyordu. Tabiki böyle birseyi de göze alamadım. Internetten araştırırken Ender Saraçoğlu’nun bir videosuna denk geldim ve uyguladım. Ev de narım vardı temizledim bilendirdan geçirip suyunu çıkardım ve 2 saatte bir yarım yudum nar suyu ile ağzımı çalkalamaya başladım. Sonuç inanılır gibi değil. Akşamdan sabaha ağrım dindi 2 gün sonra normal hayatıma döndüm. Sadece o dişimle birşey çiğneyemiyorum. Onun haricinde ne ağrı ne sızlama.
Ender Saraçoğlu’ndan allah razı olsun.