Merhaba annelerimiz bı şey sorucam aynı sorunla karşılaşan varsa yazabilir mi kızım 5aylik iki ayından bu yana yüzünde kızarıklıklar vardı ama silik gibiydi o yüzden sıcakta tutmamaya ozendik ama artık çoğaldı dünde omuzundada oldu süte mi elerjisi var bilmiyorum denedim bı on gün kendimde dikkat ettim sut ürünü yemedim kizimada mama vermedim ama aynı bebepontol nemlendirici kullandım tam geçti dedim sonra yeniledi bu seferde omuzunda çıktı doktora gitmek istemiyordum ama mecbur gidicem ama önce size sormak istedim.