kayracanim benim ilk aklima gelen enfeksiyon oldu canim. Bende gittim umreye ama hamileydim.cok kalabalik oldugu icin bebegi korumak zor olabilir. Ama bebekli aile cok gordum acikcasi. Yeni dogmus bebegi ile gelenler vardi. Yaninda sana yardimci olacak biri varsa o otelde kalir bebekle, sen de ibadetini yaparsin. Donusumlu olarak gidip gelirsiniz