Merhaba 42 günlük bebeğim var , sadece anne sütüyle besleniyor, son birkaç gündür taşınma telaşı var takip edemiyorum hangisinden emzirdim en son fln diye, bugun farkettim ki sol göğsüm inanılmaz derecwde büyüdü, ikisinden de süt çıkıyor ama sol neden böyle kocaman oldu , ne yapsam düzelir bi akıl verin .