Aynı dertten muzdaribiz arkadaşım. 9 bucuk aylık oglum mama ile besleniyor şu ara formul sutten başka agzına ek gıda sokmuyor. He bi de sabah 1 yumurta yiyor seve seve bayıla bayıla yiyor hatta ama baska da bisey yemiyor habire biberon 😕 yogurda bayılırdı agzına bile sokmuyor 1,5 haftadır böyleyiz diş çıkarıyor şuan evet ama bu kadar da uzun surer mi bu iştahsızlık. Daha dogrusu bu denli ek gıdadan hic yememezlik yapar mı ? Ben de acaba mamayı mı azaltsam diye dusunuyorum, çok mu doyuruyor acaba diye