Havvasumer benimde çok hafif göbeğim var. Korse de kullanıyorum. Sporla gider diye düşünüyorum ama bir arkadaşım sezaryen göbeğinin asla dümdüz olmayacağını söylüyor. Kendisi çok zayıf olması rağmen yinede hafif göbeğinin olduğunu onun gitmediğini söyledi😓 bende spora başladıktan sonra bölgesel zayıflama diye birşey varmış. Özellikle o tarz bölgelerde fayda sağlıyormuş, onu denemeyi istiyorum.