Merhaba anneler. Kızım 15 aylık. Bu zamana kadar başında hiç konak olmadı. Ama son zamanlarda konak oluşumu başladı. Duştan sonra tarağıyla tarıyorum temizliyorum. Ertesi gün yine oluyor. Çok ciddi şekilde değil. Ama şimdiye kadar hiç olmamasına rağmen şimdilerde olması endişelendirdi beni. Fikirlerinize ihtiyacım var. Nasıl geçirebilirim 🙏🏻