Zynpsare 2 ay 29 günlük bebeğim var bugün çok az emdi ve uyudu aç olsa uyur muydu sanki doymadı gibi geldi 😔
Pispispis_06 Zynpsare ben de akşam banyo yaptırdım mayıstı hemen az emzirebildim içimde kaldı ac uyudu yavrum diye ama demek ki uyuyamayacak kadar ac değilmiş merak etmeyin siz de çok acıkınca iiih iiih diye meme aramaya başlar sesine kalkarsınız 🤗
Zgk Zynpsare artik emmedi seker duser ac diye dusunmeyin buyutmussunuz bile bebeginizi o ac olsa uyanir kalkar zaten hic icinize sinmiyorsa alip kendiniz besleyin uyumasina misil misil devam etsin ☺️
hunilimomm Zynpsare aç olsa uyumaz canım geri kalkar ağlar zaten büyümüş baya acıkınca uyanır kendi yada senin düzenin nasılsa o şekilde devam et
midyedolmam35 Zynpsare avcuna bakın sıkı sıkı yumruk yaptıysa uyandırıp emziğin çünkü ac elleri serbest se merak etmeyin doymuş ve şuan mışıl mışıl uyuyor 🥰