Merhaba anneler aklıma takılan bir soruyu siz tecrübeli annelerime sormak istiyorum. Gazlı bebeği olan annelerede fikir olur hem
45 günlük bebeğim var gaz sancısı olduğunda sıcak su torbasına sıcaklığını ayarlayarak su koyup bebeğimin ayaklarının altına koyuyorum yattığı yerde en fazla 5 dk ağladıktan sonra uykuya dalıyor önceden saatlerce masaj yapardım birkaç gaz çıkarsada hep huzursuz olurdu böyle hem daha kolay hem daha sakin ve hemen uyuyor uyandıktan 5 . 10 dk sonra yada yarım saat bir saat sonrası falan gazlarını kendisi ıkınarak çıkarıyor gaz çıkarmasa bile sakinleşiyor acaba bebeğe bir zararı varmıdır bu sıcak suyun günlük koymaya başladım yarım saat bir saat uyuyup iyice daldıktan sonra alıyorum geri.