Arkadaşlar 2 ay önce sezeryan doğum yaptım ilk 10 gün sütüm yetiyordu sonra bebeğim sarılık oldu 19a yükseldi sarılık derecesi hastanede falan yattık sütümü hep sağıp vermek zorunda kaldım ne kadar emiyor diye her sağmamda en az 50 Cc geliyordu yine azdı sonra benim göğüslerim yara oldu emziremedim kan geliyrdu mamaya başladık ama sütüm kesildi gibi sağıyorum 10 cc bile zor geliyor iki göğsümden ne yapmalıyım çocuğumu emzirmek istiyorum emzirmeyi denediğim zamanda süt gelmiyor diye sinirleniyor bu seferde korkuyorum birdaha almazsa diye ne yapmalıyım ne olur yardım edin