Beren2323 Bebeğim 9 aylık bi kaç ay önce saçımın bi yerinde açılma olmuştu bozuk para kadar doktor iğne yaptı az az çıkmaya başladı az önce gördüm bi yer daha öyle olmuş aynı şeyi yaşayan varmı öok kötüyüm
Gizgiiiz Beren2323 Dax kullanmanı öneriyorum saclarımın ön kısımlarında açılma olmuştu hamilelikte şimdi küçük saçlarla kapandı hep
Hilayse Beren2323 benimde hala saçlarım çok dökülüyor burda bekleyeyim belki başka önerisi olan vardır
Gizgiiiz Beren2323 Evet topladığımda çok belli oluyordu sürekli açık kullanıyordum ama dediğim gibi dax işe yaradı tabi düzenli kullanımda araştırmanı tavsiye ederim yorumlarını okuyarak almıştım bende
Beren2323 Gizgiiiz baktım da dax bi kaç tane var kutusu hangi renkti ve dökülen yere sürdün saçının tamamına mo
Gizgiiiz Beren2323 Bütün saç diplerime masaj yaparak sürüyorum 2 saat bekletip yıkıyorum hem uzadı hemde yeni saçlar çıktı
Beren2323 _sutepe34 normal dökülme diil ama bu tamam doğumdan sonra çok döküldü o normal ama 1 TL kadar açılmış oturdum ağladım
_sutepe34 Beren2323 Korkma internet araştırıp da bakma sakın çünkü Doğru bilgi yok emin ol korkmanada gerek yılik