Merhaba kızlar kızım son bir aydır uykusunda konuşuyor sayikliyor gibi sanki öyle ağlayarak uyanmiyor konuşup geri uyuyor bu yaşta normalmi böyle şeyler çocukluğumdan beri bendede aynısı var genetik olabilirmi cocugunda daha önce yaşayan varmı bu durumu