Kuzum benim ikizlerim de sadece mama ile besleniyor banada herkes mama yiyor su ver dedi doktorumuza sormuştum 3 aydan önce verme demişti 3 gün önce 3. Ayımıza girdik azar azar ver dedi doktorumuz ilk iki gün birer çay kaşığı verdim günlük bu gün de ikişer çay kaşığı verdim hazır suyu kaynat soğuyunca ver dendi bize öyle yapıyorum bende 😊