kızım 6 aylık 2 gündür ishal oldu nasıl nereden kaptı bilmiyorum temizliğimize çok dikkat ediyoruz. Günde 6-7 kere büyük yapıyor gece hiç uyanmazdı ama gece ağrıyla uyanıyor ve büyüğünü yapıyor ağlıyor. Altını açtığımda gördüm zorlanıyor canı yanıyor. Evde muz yoktu biraz pirinçli tarhana içirdim, doktora gidesim yok salgından
ne yapacağım gitmemiz mi gerek başka yolu var mı lütfen yardım