Nisagerek Emziksiz uykuya geçmiyor bitürlü düşünce uyku esnasinda yaygara koparıyor uyku düzeni bozuk diye düzene sokayim dedim daha beter oldu bu sefer hiç uyumuyor napacam ben
Anne21 Nisagerek ben de 4 aydır uğraşıyorum emzik aldıramıyorum o kadar heveslenmeme rağmen 😂 Almaması daha iyi olmuş sanki 4.ay atağına girdik gibi
MevNil Benimkide öyle emziksiz asla uyumaz eğer tam dalmadıysa emziği düştüyse uyanır başlar ağlamaya napıcam bende bilmiyorum
Nisagerek Anne21 benimki de almiyordu ben 2 aydan sonra alıştırdım ne diye alistirdiysam gına geldi emzik de emzik