Reflü var ise kesinlikle aptamil ar bizde sma bebelac similac hepsini denedik fakat benim bebeğimde reflü olduğu için hepsini kustu aptamil ar aldı sadece ayrıca anne sütüne en yakın olanı da o zaten ama tek sorunu var kabız yapıyo onu da mamanın içine bir çay kaşığı zeytin yağı koyarak çözebilirsiniz. Tabi bu yazdıklarım benim bebeğime göre sen bence doktorundan bilgi al o önersin mamayı