Barlasmom Hanımlar bebişlerinizi yatarken nasıl giydiriyorsunuz havalar ısınmaya başladı artık.Oda sıcaklığı 28 dereceleri görür oldu. Çok arada kalıyorum bu konuda🙄
menis_21 Barlasmom Bende çıtçıtlı badi alt pijama ile yatırıyorum 1 haftadır çorapta yok giydirmiyorum… Çok üstünü açıyor ama öbür türlü de sıkılıyor rahatsız oluyor gibi geliyor…
Deletedmom277 Barlasmom burda o kadar sıcak değil doğalgazı kapattığımız için 23 derece odası. 1.0 uyku tulumunun altına kısa kollu zıbın giydiriyorum