Canangun Anneler biberonla bebelac mama yaptı eşim ama mama köpürmüş ve biraz ekşimsi kokuyo ama tadı güzel sizce bozulmuş olabilir mi
Babygrils Canangun yeni mi açıldı? aptamil 1 ay kullanılıyor açıldıktan sonra diğer mamalar 3 hafta diye biliyorum.
GramPozitifBakteri Canangun açtığın tarihi hatırlıyosan 4 hafta zamanı var diye biliyorum bir de taşlaşıyolar sanırım bozulunca
Deletedmom283 Canangun açıldıktan 15 gün sonra bitmemişse çöpe atarım, tarih yazarım her mama kutusuna başlangıçta 👍🏼
masterchefiniz Canangun kızım doğduğunda almıştık mama ilk gün çok kötü koktu burnuma kendisi öyle sanırım . 1 ay kullanım süresi mamanin üstünde yazıyor.
Gulcan1402 Açıldıktan 1 ay içinde tüketilmesi lazım 1 ay olmamışsa köpürmesi çok çalkalamaktan olabilir normaldir köpüğünü kaşıkla al üstünden hem gaz da yapmasın canım zaten mamaların kokusu banada pas kokusu gibi geliyo ama tadı güzel 😊
GramPozitifBakteri Canangun çok çalkalandığında oluyo sonra kendi kayboluyo ama kokuyo falan demişsin pek içime sinmedi açıkçası bitane daha yapıp kaşıkla karıştırmayı denesene bir de yine olucak mı köpük
Gulcan1402 Canangun tamam ozaman çok çalkalamaktandır canım birdahakine bardakta çay kaşığıyla karıştır tekrar aynısı olursa kullanma böyle dene birde
Canangun masterchefiniz anladım canım eşim mamayı yaptı baktım çok köpüklü 5-10 dk geçti köpükler kaybolmuş verssemmj ki çocuk ac
Annem123 Canangun canım bnde bebelac kullanıyrm sürekli köpürüyo yenide olsa köpürüyo çaklayınca ayrıca bizim bi paket mamamız 2günde bitiyo ve bozulunca ekşi kokusu var kesik peynir gibş görüntüsü oluyı genelde
Canangun GramPozitifBakteri canım cesaret edemedim vermeye doktor raporlu mama vermist bugün çok zorla birazcık içti sutumde az ac karnına yatiyo yawrum kendini uykuya veriyo biraz önce uyandırdım ağlaya ağlaya o raporlu mamayı zorla icirdim canımdan can gitti uyuttum kendim agliom şimdi 😭😭